.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: آشوراده همانند كيش مي‌شود

استاندار گلستان گفت: همه مديران بايد چند برابر تلاش كنند تا آشوراده در مدت كوتاهي تبديل به جزيره كيش شود.

 جواد قناعت امروز در جمع مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان اظهار داشت: تشكيل كارگروه ويژه جزيره آشوراده يكي از پيشنهادات استان در سفر سوم رياست جمهوري به گلستان بود كه به تصويب اوليه نيز رسيده است.
وي تصريح كرد: بر اساس اين پيشنهاد، رئيس جمهور مبتني بر اصل 127 قانون اساسي اين كارگروه را بر اتخاذ هرگونه تصميم درباره جزيره آشوراده مختار كرده و تصميمات كارگروه به منزله تصميمات شخص رئيس جمهور و لازم‌الاجراست.
وي خاطرنشان كرد: رياست اين كارگروه بر عهده معاون اول رئيس جمهور و دبيري آن بر عهده وزير كشور است.
قناعت اضافه كرد: همچنين وزير دادگستري، وزير جهادكشاورزي، وزير راه و ترابري، روساي سازمان‌هاي حفاظت از محيط زيست، ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، استاندار گلستان، نماينده مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي و رئيس بنياد مستضعفان اعضاي اين كارگروه هستند.
به گفته وي اين پيشنهاد در نشست با معاون اول رئيس جمهور مصوب شده و پس از راي ‌گيري در جلسه هيئت دولت در گرگان به تصويب نهايي مي‌رسد.
قناعت با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته براي تصويب اين پيشنهاد تصريح كرد: از ماه‌ها پيش طي نامه‌هايي كه براي رئيس جمهور و روساي سازمان‌هاي مرتبط ارسال شد، موضوع آشوراده و اهميت آن در توسعه منطقه توضيح و بر اين نكته تاكيد شد كه اين جزيره با وجود قابليت‌هاي فراوان، به دليل بخشي‌نگري دستگاه‌هاي اجرايي در استان‌ها در طول اين سال‌ها از توسعه و پيشرفت بازمانده است.
قناعت تاكيد كرد: پس از تصويب نهايي اين كارگروه همه مديران بايد چند برابر تلاش كنند تا آشوراده در مدت كوتاهي تبديل به جزيره كيش شود.
وي با اشاره به تاثير بسزاي كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان در پيشبرد اهداف كارگروه ملي جزيره آشوراده اظهار داشت: كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بايد از هم اكنون براي تدوين و تعريف طرح‌ها و پروژه‌هايي براي توسعه آشوراده آماده باشد زيرا كارگروه ملي جزيره آشوراده از اين طرح‌ها و پروژه‌ها در تصميمات و اقدامات خود بهره خواهد گرفت.
استاندار گلستان با تاكيد بر پرهيز از سطحي‌نگري در انجام امور تصريح كرد: انجام كارهاي بزرگ به همت‌هاي والا نياز دارد و اگر قرار است منشأ تحول در استان باشيم بايد جدي‌تر عمل كرده و دغدغه بيشتري براي رفع مشكلات نشان دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.